Klanten en klachtenservice

Klantenservice

Bij het MCNA staan we graag voor u klaar. Mens gerichtheid zit in onze natuur mits in alle redelijkheid uiteraard. Onze klantenservice is te bereiken van maandag tot en met woensdag in de oneven weken en van maandag tot en met donderdag in de even weken. We streven erna om uw mail aan ons binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Omdat we veelal alle kennis binnen huis hebben kunt u ook uw vragen stellen aan ons  ten aanzien van:

 

  • welke supplementen u nodig hebt in uw situatie.
  • advies over de supplementen indien u regulier medicijnen gebruikt.
  • een telefonisch consult (hier worden kosten voor in rekening gebracht) voor supplement advies. 

 

Klachtenservice

Soms kan het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We vragen u om uw klacht eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen op info@mcna.nl We zullen er alles aan doen om samen met u tot een passende oplossing te komen.

 

Leidt dit uw inziens niet tot een acceptabele oplossing dan is het sinds 15 februari 2016 mogelijk, voor u als consument binnen de EU, om uw klacht aan te melden bij het ODR platform van de Europese Commissie. Het ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr Let wel dat uw klacht nog niet elders in behandeling is, want enkel als uw klacht nog nergens in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.